Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Ismerd meg vásárlóidat AI segítségével!

Károly története

2023. november 6.3 perc olvasási idő

A Hajnal-Vasad Kft. egy vasáru-kereskedés Bakon, a Marsra magyar! című sorozatban. Bár Károly vállalkozása jól teljesít, szeretne a legjobbak közé kerülni, ehhez azonban jól kell ismernie a vásárlóit. Az AI használatával felismerte vásárlói problémáit és lépéseket tett azért, hogy az elégedettségüket tovább növelje.

Te is szeretnéd jobban megismerni a vásárlóidat? Itt az ideje a piackutatásnak!

Nem csak meglovagolni kell a trendeket, gerjeszd te a hullámokat!

Wolf Gábor

KKV marketing szakértő

Kövesd Károly D tervének lépéseit, hogy Te is maximálisan megismerd a meglévő és a potenciális vásárlóidat!

Első lépés:

Határozd meg a piackutatás célját!

Első lépésként meg kell határoznunk, hogy miért akarjuk elvégezni a kutatást. Definiálni kell a célját vagy a problémát, amit meg szeretnénk oldani. Ehhez át kell gondolni mik azok az információk, amikre választ szeretnénk kapni. Ha ezek megvannak, akkor meg kell határozni azokat a kérdéseket, amikből a várt információk kinyerhetőek.

Piackutatás készítés AI-jal!

Megismernéd pontosabban a vásárlóid fájdalompontjait? Hívd segítségül az AI-t! Sablonunkban tippeket találsz a jó prompt elkészítéséhez lépésről lépésre.

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.