Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

A tartalommarketing alapjai

Gergő története

2021. június 28.3 perc olvasási idő

A Mártogatós több platformon is megjelenik párhuzamosan, képekkel, videókkal mutatja be a kínálatát az üzleti célcsoportjának. Nagyon jó példa, ahogy a cég arca, az alapító a saját LinkedIn profilján aktívan kommunikál, ezzel egyre több embert ismertetve meg a cég kínálatával.

B2B kommunikációs jó gyakorlat: több platform használata

A Mártogatós példája mutatja, hogy érdemes több közösségi felületen jelen lenni párhuzamosan.

Lévai Richárd

Marketing szakértő, Liftup Kft.

Első lépés:

Hol van jelen a célcsoportod?

Mérd föl, melyik platformon aktív a célcsoportod! Ebben a következő megoldások segítenek: 1. Platformok hirdetési rendszerei: vizsgáld meg, hogy a célcsoportodnak megfelelő életkorú és érdeklődésű emberekből mennyi van jelen az adott platformon. 2. Hazai kutatások, amik az internetezők összetételét mutatják meg. 3. Felmérés a vevők körében: Kérdezd meg a vevőidet, melyik platformot, milyen intenzitással használják!

Tartalommarketing alapjai sablon

A tartalommarketing alapjai sablon segítségével Te is gyorsan kiválaszthatod, a közösségi felületek közül melyikre mekkora hangsúlyt helyezz, így olyan célzottan tudod menedzselni a jelenléted, mint a Mártogatós.

Letöltöm

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.