Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Miért használjunk paraméterezést?

Andi története

2022. június 8.3 perc olvasási idő

Rossz úgy felkelni egy webshop tulajnak, hogy azt látja egyre csak csökken a bevétel. Pontosan ugyanazok a kommunikációk futnak, de mégis melyik nem működik? Melyiken kellene változtatni? Andinak is ezzel kellett szembe néznie. Elkezdte paraméterezni megjelenéseit, így hamar be tudta azonosítani, mely forrásból tűntek el a felhasználók.

Te is szeretnéd tudni honnan jönnek a felhasználóid? Itt az ideje paraméterezni!

Egy analitikai rendszer sem tudja, mire kattintanak a felhasználók, ha nem paraméterezed fel a forrásokat!

Takács Dávid

Google Digital Trainer

Lépésről lépésre mutatjuk be hogyan is működnek az utm paraméterek a Google Analyticshez, hogy Te is lemásolhasd!

Első lépés:

Azonosítás

Első lépésként tudni kell azonosítani a különféle forrásainkat, ami sokszor nehezebb mint gondolnánk. A legegyszerűbb úgy végiggondolni, hogy minden olyan átvezető link, amit mi helyezünk el és a weboldalunkra mutat. Legyen szó hirdetésről, egy Facebook posztról, a saját általunk kiküldött hírlevélről.

Hogyan paraméterezzünk?

Töltsd le a sablont és készítsd el a saját paraméterezett linkjeidet! Nincs más dolgod, mint kitölteni a táblázatot az Útmutató fülön található információk alapján és már kész is a link.

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.