Miért használjunk paraméterezést?
Andi története
Rossz úgy felkelni egy webshop tulajnak, hogy azt látja egyre csak csökken a bevétel. Pontosan ugyanazok a kommunikációk futnak, de mégis melyik nem működik? Melyiken kellene változtatni? Andinak is ezzel kellett szembe néznie. Elkezdte paraméterezni megjelenéseit, így hamar be tudta azonosítani, mely forrásból tűntek el a felhasználók.
Te is szeretnéd tudni honnan jönnek a felhasználóid? Itt az ideje paraméterezni!
Egy analitikai rendszer sem tudja, mire kattintanak a felhasználók, ha nem paraméterezed fel a forrásokat!
Google Digital Trainer
Lépésről lépésre mutatjuk be hogyan is működnek az utm paraméterek a Google Analyticshez, hogy Te is lemásolhasd!
Hogyan paraméterezzünk?
Töltsd le a sablont és készítsd el a saját paraméterezett linkjeidet! Nincs más dolgod, mint kitölteni a táblázatot az Útmutató fülön található információk alapján és már kész is a link.
LetöltömAmire szükséged lesz
A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:
Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.