Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Hogyan mutasd meg, hogy különleges vagy

Alexa története

2022. április 26.3 perc olvasási idő

A személyi edzők telített iparágában, ahol mindenki social-özik, Alexa megtett egy lépést, ami elsőre nem fog logikusnak tűnni, mégis ezzel sikerült kitűnnie. Pontos pozícionálással végre beindította a cégét és elkezdett új vevőket szerezni. Az óradíja immár a legmagasabbak közé tartozik és ezt el tudta fogadtatni a piaccal is.

Ha Te is kitűnnél a tömegből, segítünk – kövesd Alexa D tervének lépéseit!

Minél kisebb a céged, annál fontosabb, hogy tűpontos legyen a pozicionálásod, különben nem tudsz betörni a piacra.

Wolf Gábor

KKV marketing szakértő

Kövesd Alexa D tervének lépéseit, hogy pozicionálni tudd a cégedet, és végre beinduljon!

Első lépés:

Nézz körül!

A pozicionálás első lépése mindig az, hogy megnézzük mit csinál a konkurencia többsége. És aztán elkezdünk gondolkodni arról, hogy mi hogyan csinálhatnánk máshogy. Mit kínálnak? Mennyiért? Hol árulják? Hogy néz ki egy tipikus reklámjuk? Mi a weboldaluk szövege?

Pozicionálás csekklista

Töltsd ki Wolf Gábor pozicionálási csekklistáját és találd meg a saját területedet!

Letöltöm

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.