Csatlakozz a Hello Biznisz közösségéhez!

Olvasási idő 4 perc
Telekom Hello Biznisz Facebook csoport

A szakértői segítség és egymás támogatása elengedhetetlen a vállalkozások fenntartása és fejlesztése érdekében. Különösen a kihívásokkal teli időszakokban. Ezért létrehoztuk a Hello Biznisz Facebook csoportot, hogy a kis- és középvállalkozók érezzék, nincsenek egyedül a nehézségeikkel, van kihez fordulniuk. Várjuk vállalkozók, újrakezdők, vállalkozni vágyók csatlakozását!

A  Facebook csoporttal (melybe ide kattintva tudsz csatlakozni) az a célunk, hogy támogassuk a vállalkozásokat, hogy a szakmai cikkeink, szakértőink segítsége és a közösség által könnyedebben jussanak egyről a kettőre, még ebben a krízis helyzetben is. A Facebook csoport tagjai kérdéseket tehetnek fel az állandó Hello Biznisz szakértőknek. A csoportban felmerülő szaktémákra újabb szakértőket vonunk be a későbbiekben, hogy az üzleti élet minél szélesebb spektrumát lefedjük. A közösség erejére is támaszkodunk, egy aktív vállalkozói közösség felépítésére törekszünk, ahol a közösség tagjai egymást is segítik az eligazodásban. Fontos, hogy a vállalkozók bátran kérjenek egymástól segítséget, osszanak meg egymással jó gyakorlatokat, álláslehetőségeket, amivel másoknak segíthetnek. Bárki felvethet új témát, sőt erre ösztönöznénk is a tagokat: mutassuk meg, mekkora összetartó ereje van a magyar KKV szektornak.

A csoport tagoknak mindezen kívül pedig hetente exkluzív fogadóórát tartunk KKV marketing influencerekkel, akik a szakmai előadásuk után várják a kérdéseket a csoporttagoktól. Áprilisban olyan vállalkozó influencerekkel beszélgethettek, mint: Wolf Gábor, Lévai Richárd, Vida Ágnes, vagy a Cápák között című műsorban is aktív Balogh Péter.

A csoportban felmerülő kérdésekre a közösségi reakciók mellett szakmai válaszokat adnak felkért Hello Biznisz szakértőink, akik sokéves tapasztalataik alapján tudnak gyakorlati megoldásokkal szolgálni. Állandó szakértőink az üzleti élet legkülönbözőbb területeiről érkeztek. Laczkó Kata az online eszközök és a digitális transzformáció; Katona Tamás a modern munkafolyamatok és Microsoft felhőszolgáltatások; Kollár Péter a digitális üzletfejlesztés; Szabó Edit a PPC és a social media; Matykó Noémi pedig az online vevőszerzés specialistája – tapasztalatukra és tudásukra mindig és biztosan számíthatnak a csoport tagjai. 

BEMUTATKOZNAK A SZAKÉRTŐINK:

Laczkó Katalin

IT és általános menedzsment szakember. Az informatika mellett kiemelten foglalkozik vállalati digitális transzformáció be- és végigvezetésével. Fontos számára a nők helyzete az IT-ban, személyes célja, hogy ledöntse a sztereotípiákat ezen a területen. 

Laczkó Katalin
Laczkó Katalin

Szabó Edit Ditte

Digitális marketing szakember és a Kider App – Gyermekprogram és esemény közvetítő – alapítója. Közel tíz éve dolgozik ügynökségi oldaltól kezdve bankszektoron keresztül a technológia és az ügyfélélmény kutatás területén működő cégek digitális marketing vezetőjeként. Hét éve oktat főiskolai MBA-képzésen a METU-n, tréningeket tart cégeknél, illetve rendszeres előadója a szakma legnagyobb konferenciáinak. Emellett időről-időre támogat alapítványokat és non-profit szervezeteket online marketing stratégiai és kommunikációs szempontból.

Szabo Edit Ditte
Szabo Edit Ditte

Kollár Péter

A Telekom SoHo Marketing osztályvezetője, ahol a Mikro és Kisvállalkozásoknak fejleszt csapatával termékeket, kiszolgálást jobbá tevő folyamatokat, valamint online információs és értékesítési csatornákat. 7 éve dolgozik a telekommunikációs szektorban, korábbi munkája során sikeresen többszörözték a csapatával az online értékesítés arányát. Vendégelőadóként a Corvinus egyetemen a Strategic International Management tárgy keretében nemzetközi Case Competitionökre készített fel éveken keresztül hallgatókat, és a múlt évben pedig Agile Coachként segített digitalizálódó nagyvállalatokat az Educate.Business startupban. 

Kollár Péter
Kollár Péter

Matykó Noémi

Közösségi média szakértő, a Chiro Marketing ügyvezetője és alapítója, a The Paradise Project társalapítója. Az ELTE-n végzett kommunikáció, majd a Corvinuson marketing szakon. A neouromarketing és a marketing pszichológia lelkes kutatójaként elkötelezte magát a szakma igényes és etikus képviselete mellett. Csapatával 8 éve dolgoznak a hazai kkv-k online marketing startégiáján, kampányaik sikeres kivitelezésén.

Matykó Noémi
Matykó Noémi

Katona Tamás

Üzlet és technológia: ezek a legizgalmasabb innovációs területek számára. Pályafutását üzleti elemzőként kezdte, végül Microsoft termék és licencelési szakértővé vált. Kedvenc ügyféltípusa a kreatív kisvállalkozás: “ők mindig a lehetőségek kemény talaján állnak, és gyorsan elválik, hogy mi az ami működik, és mi az, ami nem.“

Katona Tamás
Katona Tamás

Legyél a közösség aktív tagja, oszd meg hasznos tapasztalataidat, a felmerülő problémákat és lehetőségeket a csoport többi tagjával is! 

A Facebook csoportba ide kattintva kérheted a felvételedet:  CSATLAKOZOM A CSOPORTHOZ


Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Címkék

Oszd meg a cikket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!