Cápák között 7. adás összefoglalója – A hetedik cápatámadás

Cápáink lehettek volna a sípálya ördöghalai, úszhattak volna gyümölcslében, de ehelyett inkább a tisztítószerekben mártóztak meg, és táskák közt köröztek. Az este így cseppet sem volt eseménytelen.

Sítalpraesett ajánlat

Szabó István sportoktató, a Ski Energie program kitalálója és megvalósítója. Az oktatógép és a program segítségével egy speciális, végtelenített, forgó szőnyegen tanulhatnak meg síelni a jelentkezők. Ez István szerint 90%-ban vissza tudja adni a síelés élményét, mindezt termi körülmények között. A kurzusok 90 percesek, áruk 6000 és 20 000 Ft között mozog, melyből István átlagos napi bevétele 150 000 Ft.

Nem csupán az oktatásban látja a vállalkozás lényegét, hanem egy komplex szolgáltatást szeretne értékesíteni.  Ennek során ellátná felszereléssel a tanulókat, akiknek síutakat szervezne, amelyeken a havas síoktatást is biztosítaná számukra. Országos hálózatot alakítana ki, melyhez 60 millió forintot kért 10%-os részesedésért cserébe.

Egy oktatógép körülbelül 20 millió forintba kerül, a tavalyi, síelésből származó éves árbevétele pedig nettó 4 millió forint volt. Azonban az utaztatásban még nincs tapasztalata, ráadásul azt, aki 400 millió forint értékben vett volna tőle gépeket, elküldte. A Cápák tartottak tőle, hogy ez a talaj túlságosan is csúszós számukra, így kiszálltak.

Egy igazán baba üzlet

Nyári Fruzsina a Flora Miniwash tulajdonosa. 7 évvel ezelőtt férjével együtt létrehozták a „Fuss babakocsival” mozgalmat, majd nyitottak egy babakocsi-kölcsönzőt, 2020-ban pedig létrehozták az első babakocsi-mosodát. A babák rengeteg időt töltenek a kocsikban, abban esznek, isznak, alszanak, utaznak, és ezt sokszor nem lehet nyomok nélkül megúszni. Éppen ezért egy egyedi, hatlépcsős tisztító-fertőtlenítő folyamatot dolgoztak ki, amelynek végén, 24 óra elteltével steril csomagolásban adják vissza a megtisztított babakocsikat.

Az elmúlt hat hónapban több mint 300 ügyfelük volt, átlagos kosárértékük pedig 14 000 Ft. A tisztítás ára 6500 Ft-tól 32 500 Ft-ig terjed. Céljuk, hogy fejlesszék a gépparkot és országos szinten jelen tudjanak lenni. Terveikhez 20 millió forintra van szükségük, amiért cserébe 10%-os részesedést adnának.

Fruzsi minden munkafolyamatban részt vesz, mert így tudja, mit várhat el az embereitől. Fél év alatt 4,5 millió forintot termeltek. Napi 13 babakocsit tudnak kitisztítani, melyet 56 darabra szeretnének növelni.

Moldován András 33%-os részesedésért cserébe ajánlott 20 millió forintot, majd Balogh Péter is megtette ajánlatát, mely 10 millió forint volt, 20%-ért cserébe, azzal a feltétellel, hogy ha két éven belül visszakapja pénzét, lemegy 10%-ra. Tomán Szabina ugyanilyen feltételekkel csatlakozott Péterhez, akivel együtt mindhárom szolgáltatásba szerettek volna beszállni. András nem szeretett volna társulni a két Cápával, így Fruzsina a másik két Cápa mellett döntött, és megszületett az este első befektetése.

Igyunk rá!

Kollár Lajos 32 éve dolgozik az élelmiszeripari fejlesztésben. Egy nem túl kellemes orvosi vizsgálat után tökmagolaj fogyasztását javasolták neki, mely élmény hatására létrehozta a Serumot, mely egy általa kifejlesztett technológiával készült funkcionális ital.

Egy üveg előállítása díja 240 Ft. A haszon egy terméken 70 Ft. Ha 4000 embernek adja el a termékét, heti háromszori fogyasztásra, akkor az eladott 12 000 darab után éri el a 42 millió forintos profitot. 40 millió forintért jött, 30%-ért cserébe. A Cápáknak problémát jelentett, hogy az italból csak egy prototípus létezik, így egy darabot sem tudott még eladni, a piac pedig most nagyon zajos. Így egyik Cápa sem szeretett volna társulni.

Fából bőrtáskát

Szabó Ágnes a férje asztalos műhelyében világosodott meg, hogy fából akár még női táskát is lehet készíteni. Egy ismerősével közösen fejlesztették ki saját márkáját, az Agni’st. A bőrrel párosított női fatáskák ára 39 000 és 69 000 Ft között mozog, átlagosan 65%-os árréssel. November óta működik a webshopja, melyen keresztül 23 terméket értékesített idáig, ezzel 1 millió forintos árbevételre tett szert. Idén 2600 terméket szeretne értékesíteni. Termékfejlesztésre 5 millió forintot kért a Cápáktól, 10%-os részesedésért cserébe. Ágnes szerencsére két évvel ezelőtt olthatatlan vágyat érzett egy lézervágó iránt, jelenleg pedig CNC-marógép-órákat vesz. A táskákat is ő maga tervezi, és több divattervezővel is felvette már a kapcsolatot, hogy közös kollekciót álmodjanak meg.

Elsősorban nem pénzre van szüksége, hanem egy üzleti partnerre. Moldován András korábban foglalkozott már cipők és táskák értékesítésével. Ennek ellenére nem akart részt venni a vállalkozásban.

Lakatos István 25%-ért cserébe ajánlotta fel az 5 millió forintot, majd Balogh Péter szintén ezt az ajánlatot adta. Tomán Szabina kérte Ágit, hogy győzze meg őt, hogy van helye mellette. Azonban Szabina tartott tőle, hogy feszültséget szülne, ha beleszólna a munkába, így végül nem tett ajánlatot. Ágnes ellenajánlata a két Cápa felé 17%-os részesedés volt, de Péter 20%-ot, míg István 19,5%-ot kért. Végül István úszott át a célszalagon, és megszületett az este második befektetése.

Így két vállalkozás talált befektetőre, melyek közül Szabó Ágnes elnyerte a Telekom Digitálisan Tettrekész Díját is.

Nézd meg Szabó Ágnes bemutatkozó kisfilmjét!

Pénteken ismét pénzszagra gyűlnek a Cápák. Semmiképp se hagyd ki!

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.