A párok vágynak a közös időre – A Telekom Digitálisan Tettrekész Díjas vállalkozói a hajnalig tartó beszélgetéseket hozzák vissza a zsúfolt mindennapokba a Little Love Box nevű párkapcsolati kártyáikkal

Akik szeretik egymást, azok szeretik a közös időtöltést, jól érzik magukat a másikkal, szeretnek beszélgetni, akár hajnalig is. A legtöbb párkapcsolat így indul. Spontán, szinte szünet nélkül éljük meg a teljes összhangot, aztán a mindennapokba észrevétlen gyűrűznek be a problémák, a teendők, az új feladatok, amelyek mind a közös, minőségi idő rovására mennek. Ezt a folyamatot állítja meg a párkapcsolati kártyacsomagjával Rétiné Félegyházy-Megyesy Anna és férje, Réti János. A Little Love Box, az RTL Klub Cápák között című üzleti showműsorában bemutatott termékük és vállalkozásuk, 10 millió forintos befektetési ajánlatot kapott 10% tulajdonrészért cserébe: Balogh Péter és  Lakatos István látták meg bennük a fantáziát. A Telekom pedig a Cápák között stratégiai partnereként Digitálisan Tettrekész Díjjal ismerte el a vállalkozó páros digitális nyitottságát.

A házaspár tagjai maguk is nagy rajongói a párkapcsolati társasjátékoknak. Rétiné Félegyházy-Megyesy Anna még az esküvőjük előtt rendelt külföldről egy pároknak szóló, feladatos könyvet („1001 kérdés, amit tegyél fel, mielőtt megházasodsz”), utána ismerkedtek meg a kártyaváltozatokkal. „A férjemmel jó kapcsolatunk van, sokat beszélgetünk, de így is végigbeszélgettük az 1001 kérdést, és közben nagyon jól éreztük magunkat. Viszont kicsit zavaró volt, hogy rengeteg kérdést nem tartottunk érdekesnek, egy másik részéről meg azt láttuk, hogy nem ránk vonatkozik. Később beszereztem még egy hasonló kérdésmixet kártyaváltozatban, de ott is volt hiányérzetünk. Ráadásul egyik sem magyarul volt. A férjem fejéből pattant ki az ötlet, hogy meg kéne ezt csinálni magyar nyelven, érdekesebb kérdésekkel és kategóriákkal” – meséli Anna, akit pár- és családterápiával foglalkozó pszichológusként, mint szakembert is felcsigázott a terv.  „Igazából arra az igényre alakult ki a játékunk, hogy a párok szeretnék újra megélni a kapcsolat elejét jellemző hajnalig tartó beszélgetéseket” – teszi hozzá Anna. A tervezéskor egyértelmű volt, hogy elsősorban online szeretnék a kártyát értékesíteni, ezért is fektettek nagy hangsúlyt arra, hogy instant érthető, vizuálisan is minőségi terméket készítsenek.

A célközönségnek azokat a párokat tekintik – és visszajelzések ezt igazolták is -, akiknek rendben van a kapcsolatuk. A vásárlók között sokkal kisebb azoknak a száma, akik valamilyen elakadásra, problémára szeretnének a kártyával megoldást találni. „Egyértelműen nem terápiás segédletnek készült a Little Love Box. Nem arról szól, hogy „gyere, kártyázzunk egy kicsit, hogy jobb legyen köztünk a kommunikáció”, hanem a cél, hogy jól érezzük magunkat, nevessünk sokat, szórakozzunk. A kártyával szeretnénk forradalmasítani az otthoni randizást, az otthoni közös programot, hogy az ne csak abban merüljön ki, hogy filmet nézünk, vagy vacsorát főzünk, ha például a covid vagy a gyerekek miatt nem tudunk elmenni otthonról. Másfelől szakemberként is azt szoktam tanácsolni, hogy a közös minőségi időhöz nem kell feltétlenül valami nagyon konkrét dolgot csinálni (elutazni, programot szervezni, feladatokat elvégezni), elég csak leülni, beszélgetni és örülni egymásnak” – magyarázza Anna, aki a termék honlapjára feltett egy szeretetnyelv tesztet is, ezzel is segítve a párokat, hogy jobban megismerjék egymást.

A sikeres kombó: érdekes és elegáns

A házaspár sok-sok estén át dolgozott a kérdéseken, és nagyon igyekeztek olyanokat választani, ami akár egy 20 éve együtt lévő párnak is izgalmas lehet. Például: „Mi az az ajándék, amit gyerekként mindig akartál, de sosem kaptad meg?” Annának ez az egyik kedvenc kérdése, „mert, ha a válasz olyan, akkor az kapcsolatépítő gesztus, ha a régi kívánságát teljesítjük a párunknak” – mondja. Olyan kérdéseket szándékosan nem raktak bele a csomagba, amelyek kellemetlen pillanatokat szerezhetnek a párnak. „Hogy egy kérdés jó-e, sokban múlik azon, hogy milyen szinten van a kapcsolat. Ha csak egy éve vannak együtt, akkor a „mikor házasodnál meg, hány gyereket akarsz, hány partnered volt eddig” típusú kérdések felboríthatják a könnyed szórakozást” – mondja Anna. Összességében arra törekedtek, hogy érdekes, izgalmas legyen elővenni a Little Love Boxot. Több vásárlójuknak is az volt az élménye, hogy alig bírták kivárni, hogy újból elővegyék a dobozkát, annyira kíváncsiak voltak a többi kérdésre.  

Azt is már az elején tudták, hogy a piacon található kártyákhoz képest, ők egy sokkal elegánsabb irányba vinnék el a kivitelezést. A bordó és fehér kiszerelésben kapható Little Love Box dizájnja klasszikus, letisztult, de egy kicsit titokzatos is, ami így ideális ajándékká válik évfordulóra, Valentin-napra, de nászajándéknak is sokan rendelik. A dizájnt Anna tervezte meg, a dobókockához egy tucatot rendeltek a netről, abból választották ki a nekik legjobban tetszőt. Nyomdát is online kerestek. „Több helyen is le akartak minket beszélni a fiókos dobozka megoldásról, mondván, hogy az túl bonyolult. Részben igazuk volt, a fiókot az apró méretéből adódóan csak kézzel lehet elkészíteni, ami jelentősen lelassítja a gyártási időt, viszont ez egyben növeli is a termék értékét. Szóval nem bántuk meg, hogy kitartottunk az eredeti koncepció mellett” – meséli Anna. 

„Hirtelen lettünk vállalkozók”

Se Annának, se Jánosnak – aki foglalkozását tekintve járműmérnök – nem volt korábbról üzleti tapasztalata, a házaspár belecsöppent a vállalkozói világba. 2020 decemberében János megtervezte a honlapot, 2021 januárra elkészültek a profi termékfotók, és akkor elindították a webshopot is. A marketingjük először egyetlen posztban merült ki. A #vegyélhazait Facebook-csoportba Anna bemutatta a terméküket, és a következő 6 napban mind az 500 legyártott Little Love Boxot elkapkodták. Egyébként annyira betaláltak a termékkel, hogy a B2B láb is rögtön beindult: két nappal később egy borászati cég is megkereste őket, hogy a Valentin-napi csomagjukhoz 100 kártyacsomagot rendelnének. A marketingjüket jelenleg egy külsős cég viszi, de Anna már beiratkozott egy marketingtanfolyamra, és fokozatosan átvenné az ezzel járó feladatokat. Most nagyon kíváncsiak arra, hogy bemutatkozásuk a Cápák között műsorban mennyi új vásárlót generál számukra, kik találnak rájuk, lesznek-e újabb vevőkörök.

A házaspár már újabb kártyacsomagokat tervez, tematikus pótkártyákat, családi kiadást, de társasjátékban is gondolkodnak – utóbbiban a pár tagjai együtt, más párok ellen játszanának. A legközelebbi dobbantásuk viszont már a finisben van, tavasz elején jelenik meg a Little Love Box esküvői kiegészítése: a kártyák közé helyezhető kísérőborítékot, ajándékzacskót is lehet majd rendelni. „Sokan szeretnének a párnak úgy ajándékozni pénzt, hogy azt ne egy sima borítékban adják át, hanem valami személyes, különleges módon. Így a Little Love Box, és a hozzá tervezett kis boríték, – amiben egy üzenőkártya is van, valamint a papírpénz is pont beleillik – együtt tökéletes nászajándékot alkotnak.

Anna és János rettenetesen izgultak a Cápák között felvétele előtt, de végül hatalmas élmény volt számukra a műsor, mert mindenki támogató és kedves volt velük. „Egészen megható volt, hogy még az öltözőnkbe is bejöttek a stábból, de a Cápáktól is, hogy elmondják, hogy drukkolnak és ne aggódjunk, minden rendben lesz.” – meséli már nevetve Anna.

Ha lemaradtál róla, az adást vissza tudod nézni az RTL Moston.

Szerző:
Kandó Eszter – Telekom Hello Biznisz szerkesztőség

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Átlag értékelés 5 / 5. Összes értékelés: 6

Legyél te az első, aki értékeli a cikket!

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.