Legújabb poszt

Ajánlások szájról szájra és online: a vállalkozások titkos bevételnövelő eszköze

Az ajánlás az egyik legjobb eszköz új vásárlók és üzleti partnerek teremtésére – többek között ez is kiderült Molnár Eszter, a NekedTerem alapítójának szavaiból. Az élelmiszerkiszállítással foglalkozó vállalkozás híre nem elhanyagolható mértékben ajánlások során terjed szájról szájra és online is, aminek konkrét üzleti eredményei vannak. Hogyan vegyük rá az ügyfeleinket arra, hogy ajánljanak minket? Válasz

Ajánlások szájról szájra és online: a vállalkozások titkos bevételnövelő eszköze

Ajánlások szájról szájra és online: a vállalkozások titkos bevételnövelő eszköze

Az ajánlás az egyik legjobb eszköz új vásárlók és üzleti partnerek teremtésére – többek között ez is kiderült Molnár Eszter, a NekedTerem alapítójának szavaiból. Az élelmiszerkiszállítással foglalkozó vállalkozás híre nem elhanyagolható mértékben ajánlások során terjed szájról szájra és online is, aminek konkrét üzleti eredményei vannak. Hogyan vegyük rá az ügyfeleinket arra, hogy ajánljanak minket? Válasz

Ajánlások szájról szájra és online: a vállalkozások titkos bevételnövelő eszköze

6 kihagyhatatlan eszköz amire regisztráld a vállalkozásod még ma, hogy ki tudd használni a vásárlói ajánlások erejét

A vásárlók szeretnek online tájékozódni egy-egy termékről vagy szolgáltatásról, ezért a legjobb minden lehetséges helyszínen publikálni az üzletünket minősítő ajánlásokat. Hogy hova és hogyan érdemes felrakni az ajánlásokat, arról szakértőink mesélnek, Szabó Edit digitális stratéga, Katona Tamás a Telekom Hello Biznisz Microsoft termék szakértője és Balog Gábor a Google Magyarország szakértője. Nézzük a javasolt platformokat:

6 kihagyhatatlan eszköz amire regisztráld a vállalkozásod még ma, hogy ki tudd használni a vásárlói ajánlások erejét

A hitelesség fokmérője: vásárlói visszajelzések felhasználása a social média stratégiában

A vevői ajánlások publikálása az egyik leghatékonyabb marketingeszköz, amivel egy vállalkozó népszerűsítheti szolgáltatásait vagy termékeit. Igazi kétélű fegyver, amit ügyesen kell forgatni, és csak akkor működik, ha valóban kiváló ellenértéket kap a vásárló a pénzéért cserébe. Szerepe nem elhanyagolható a social média stratégiában sem, ahol a jó és a rossz hírek egyaránt szupergyorsan terjednek. A

A hitelesség fokmérője: vásárlói visszajelzések felhasználása a social média stratégiában

Jól megtalálták a piaci rést, a célközönségük tagjai egymásnak ajánlják a Pinkponilot

Bár a Pinkponilo csapata most egy Telekom reklámfilmből lehet ismerős számunkra, amikor négy évvel ezelőtt a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen végzett lányok belevágtak saját, fenntarthatóságra fókuszáló vállalkozásukba, nem hirdetésekből ismerte meg őket a közönségük. A népszerűségükhöz nagyban hozzájárult, hogy azok, akik már jártak náluk, jó szívvel ajánlották őket tovább ismerőseiknek. Kudron Annát, a Pinkponilo egyik alapítóját

Jól megtalálták a piaci rést, a célközönségük tagjai egymásnak ajánlják a Pinkponilot

Így állítsd be céges Microsoft 365 fiókodat 10 perc alatt

Bejelentkezés, felhasználók felvétele, licenc kiosztás, domain, közös postafiók… Kifejezések, melyekkel – első ránézésre – IT-s kollégákhoz futnánk segítségért a legtöbb esetben. Mégis vannak egyszerű, tanulható informatikai megoldások, amelyekkel megkönnyíthetjük mindennapjainkat és vállalkozásunk digitális jelenlétét. A Helló Biznisz szakértői sorozatunkban ezúttal Katona Tamás, a Magyar Telekom digitális transzformációs szakértőjének előadását foglaltuk össze nektek arról, mik az

Így állítsd be céges Microsoft 365 fiókodat 10 perc alatt

Az üzlet lényege a változás – bravúros fordulatokkal hódítja meg a piacot egy autistabarát budapesti munkahely

A We Love What You Build-nél tudják, hogy a legót szinte mindenki szereti. A tizenegy éves kisvállalkozásban másfél éve autizmus spektrumzavarral élő munkavállalók is dolgoznak. Lendületüket a vírushelyzet sem vette vissza, a startup rohamosan fejlődik. A cég hatvanötezer darabos egyedi készletét saját piacterén értékesíti, önálló fejlesztéseik mellett profi és hobbiépítők által tervezett építményeket is készletbe rendeznek.

Az üzlet lényege a változás – bravúros fordulatokkal hódítja meg a piacot egy autistabarát budapesti munkahely

Kiértékeltük: elemezd velünk a Cápák között 3. évadának 1. adását!

A Telekom Márkakommunikációs igazgatója, Szabó Béla értékeli az első adásban szereplő Gerike lángos sütödéjét és a Forever Hands-et márkaépítés és üzletfejlesztés szempontjából. Milyen szerepe van az online ajánlásoknak a brandépítés támogatásában? Hogyan segítheti a digitalizáció a vállalkozások márkaismertségének növelését? Miért volt megnyerő befektetési lehetőség a Forever Hands? Nézd meg Szabó Béla értékelő videóját!

Kiértékeltük: elemezd velünk a Cápák között 3. évadának 1. adását!

Kipróbált tippek: hogyan szerezhetünk könnyen vásárlókat?

Négy különböző életutat bejárt, más-más tapasztalatokkal rendelkező vállalkozó segített körbejárni az ügyfélszerzés témakörét a Hello Biznisz Műhelypercek februári kiadásában. Kiderült, hogy ki hogyan jutott első vevőjéhez, mennyit számít a marketing, hogyan építhetünk az elégedett vásárlók ajánlásaira, és milyen egyéb szempontok segítik a vállalkozás fejlesztését. Cikkünkben a beszélgetés összefoglalóját olvashatjátok. Kiktől tanulhatunk? Dancs Attila sokaknak ismerős

Kipróbált tippek: hogyan szerezhetünk könnyen vásárlókat?

Cápák között 1. adás összefoglalója – Az első merülés

Hosszú várakozás után ismét itt az utóbbi évek egyik legnézettebb televíziós produkciója, a Cápák között üzleti show-műsor, amelyben újabb befektetők várnak arra, hogy a Cápák rájuk harapjanak. Az első adásban részesei lehettünk a drónok harcának, megismerhettünk egy igazán ennivaló vállalkozást és elmerülhettünk a fürdőruhák világában is. A show utolsó vállalkozója pedig bebizonyította, hogy lehet a

Cápák között 1. adás összefoglalója – Az első merülés

„A törzsközönség kiépítése a kezdetektől tudatos munka volt” – ők mentették meg a Steamhouse Cafét a bezárástól is

A koronavírus-járvány hatásait legjobban a turizmus-vendéglátóipar szereplői szenvedik el, az iparág túlélőit, – ha eddig esetleg eddig nem váltottak profilt –, akkor többnyire a hűséges vendégkörük tartja életben. Így van ez a Budapesten, a Batthyány téren található Steamhouse Cafe esetében is, akik még egy negatív kommentből is be tudtak húzni új vásárlókat. Az alapító-tulajdonost, Lonkai

„A törzsközönség kiépítése a kezdetektől tudatos munka volt” – ők mentették meg a Steamhouse Cafét a bezárástól is

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.