5 kihagyhatatlan Instagram és Facebook hirdetési megoldás

Olvasási idő 3 perc
Hb Cikk Kepek Xmas Social 2

A legkedveltebb hirdetési formátum Instagramon és Facebookon a kiemelés, ami egyszerű és könnyű, hiszen egy gombnyomással megtöbbszörözhetjük a kommunikációnk eredményét. Nem rossz a bejegyzés kiemelés, de érdemes megismerni más hirdetési megoldásokat is, hiszen az egyszerű, de csábító funkció gyakran nem elég hatékony, ráadásul csak korlátozott célokra alkalmas.

Fusd át, mi az az 5 hirdetési megoldás, amik új lehetőséget nyitnak meg a Facebookon és Instagramon!

1. Bejegyzés hirdetés hirdetéskezelőben

Ha a bejegyzéseid hatékonyságát szeretnéd növelni, ne a Facebook oldaladról vagy Instagram profilodból emeld ki a tartalmadat, hanem menj el a Facebook hirdetéskezelőjébe, és indíts onnan!

Miért?

  • több célzási lehetőséged lesz
  • pontosabban meghatározhatod, melyik felületeken (Facebook, Instagram, sztori, mobil, stb.) jelenjen meg a hirdetésed
  • A/B teszteket készíthetsz, például kiderítheted, milyen célzással, vagy melyik felületeken hatékonyabb a hirdetésed
  • pontosabban állíthatod be a költségkeretet, az ütemezést vagy akár a licitet

2. Lead hirdetés

Ha mobilon szeretnél e-mail címeket gyűjteni, ehhez kifejezetten hatékony az úgynevezett Lead hirdetés, vagy érdeklődőkeresési hirdetés.

Ennek segítségével Facebookon és Instagramon nagyon költséghatékonyan és gyorsan tudunk adatbázis építő kampányokat, nyereményjátékokat vagy akár időpont egyeztetetéseket előkészítő hirdetéseket futtatni.

A hirdetésekhez tartozó űrlapokat ugyanis a Facebook hirdetési rendszerében hozzuk létre, amikor pedig a látogatók megnézik azokat, az adataik megjelennek bennük előre kitöltve, de változtatható módon.

Vagyis ez a megoldás a cégeknek hatékonyság növelést, a célcsoportnak pedig kényelmet jelenthet.

3. Instant élmény

Ha szeretnél igazán izgalmasan kinéző hirdetéseket megjeleníteni, érdemes megpróbálkoznod az úgynevezett „Instant élménnyel”. Ez ugyanis mobilon nagyon látványos és funkciógazdag megjelenést tesz lehetővé, ami megkönnyíti a látogatóknak, hogy gyorsan hozzájussanak a tartalmaidhoz.

4. Remarketing

Az egyik legfontosabb hirdetési megoldás a remarketing, hiszen ennek segítségével érheted utol újra azokat az embereket, akik egyszer már találkoztak a tartalmaddal.

Újra utol tudod érni hirdetéssel azokat például, akik:

  • jártak a weboldaladon, megnézték a termékeidet vagy a szolgáltatásaidat
  • megnézték a Facebook vagy Instagram videóidat
  • vásároltak Nálad, vagy éppen nem
  • feliratkoztak a hírlevéllistádra, vagy éppen nem…

Miért jó ez?

A legtöbb esetben a vásárlók nem döntenek azonnal. Előfordulhat, hogy napokig, hetekig gondolkodnak. Ilyenkor kulcsfontosságú az, hogy utol tudd érni őket újból.

5. Reach hirdetés

Szeretjük, ha a látogatók rákattintanak a weboldalunkra, de ez nem mindig elég.

Vannak olyan helyzetek, amikor elég, ha elérjük őket, ha találkoznak az üzeneteinkkel. Különösen akkor lehet így, ha már tudnak a termékeinkről vagy a szolgáltatásainkról, de még gondolkodnak.

Ilyenkor, ha kattintás alapon szeretnénk nekik hirdetést megjeleníteni, akkor az eredményeink nagyon gyorsan csökkennének. A Reach hirdetésekkel viszont nincs kattintás elvárás, csak az, hogy találkozzanak az emberek a tartalmainkkal. Ráadásul azt is szabályozhatjuk, hogy naponta maximum egyszer lássanak tőlünk hirdetést.

Ez csak öt tipp, amit érdemes kipróbálnod.

Kíváncsi vagy ezekre részletesebben, vagy más ötletek is érdekelnek? Látogass el a Hello Biznisz YouTube csatornájára!

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Oszd meg a cikket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!