MiniCRM: most megtaláltad a tökéletes CRM rendszert!

Könnyen kezelhető és jól átlátható CRM rendszert keresel? Lehet megtaláltuk a megoldást neked: minden fontos tudnivalót összefoglaltunk a MiniCRM-ről!

Sok ügyféllel dolgozol és szeretnéd egy központi helyen látni az összes folyamatot, illetve adatot? A Google Drive-nál már egy szinttel feljebb lépnél, és egy profi rendszerben szorgoskodnál inkább? A CRM rendszerek pont erre lettek kitalálva: az ügyfélkapcsolataidat egy helyen, mindenki számára átláthatóan kezelheted. Nincs több elveszett üzenet, kommunikációs probléma, mert mindent látni fogsz egy rendszerben.

A magyar palettán a MiniCRM az egyik legkönnyebben használható, rengeteg hasznos funkcióval rendelkező CRM rendszer – értékesítési, marketinges, sőt még pénzügyi szolgáltatások számára is nyújt megoldásokat és lehetőségeket. Cikkünkben most megnézzük, miért is jó választás a MiniCRM, mit tud a szoftver: ezután rajtad a sor, hogy bevezeted-e a cégedben vagy sem.

Rendszerezett ügyféladatok egy helyen

A teljes ügyféltörténetet végigkövetheted a MiniCRM-ben. A funkcióknak köszönhetően a saját cégedre és ügyfeleidre szabhatod a szolgáltatást: néhány lépésben alakíthatod az adatlapokat. Az értékesítési folyamat teljesen átláthatóvá válik mindenki számára. Minden feladat és lépés transzparens és nyomon követhető a vezetők és a projekt résztvevői számára: láthatod, hogy milyen feladatokon vagytok már túl, és mi van még hátra.

Sőt mivel minden kommunikációt egy helyen tárol a rendszer, így az összes email és üzenetváltás visszakereshető, illetve megtekinthető bárki számára, aki jogosultsággal rendelkezik. Nagyon fontos észben tartani, hogy magától a MiniCRM sem tud csodákat tenni. A

változásokat és az új fejleményeket mindig a felhasználóknak kell felvezetniük a CRM rendszerbe, így a MiniCRM működésének sikere nagyban függ az értékesítők adminisztrációs munkájától is. Erre érdemes odafigyelni, és mindenkiben megerősíteni a rendszer fontosságát és hasznosságát.

Könnyen kiismerhető

A MiniCRM könnyen és egyszerűen kezelhető CRM rendszer, így bárki képes gyorsan elsajátítani a használatát: nem szükséges hozzá semmilyen előzetes tudás.

Az adminfelület sincs túlbonyolítva, így bárki néhány óra alatt könnyen megtanulhatja a kezelését. Az egyszerű kezelhetőségnek köszönhetően nincs szükséged a CRM rendszer alkalmazásához egy dedikált munkatársra sem, amire más rendszerek esetében lehet, hogy lenne.

Minden nehézség nélkül küldhetsz hírleveleket

Weboldaladon egy űrlap segítségével feliratkozókat gyűjthetsz: ezzel bővítheted az adatbázisodat, több potenciális ügyfélhez, vásárlóhoz juttathatod el az üzeneteidet. A rendszer lehetővé teszi, hogy megadott szempontok szerint egyszerűen keress és szűrj a begyűjtött adatok között. Így pedig kategorizálhatod a feliratkozókat és az ügyfeleket a célcsoportjaidnak megfelelően, amely alapján célzottan küldhetsz tömeges hírlevelet vagy sms-t: akár azonnal, de időzítésre is van lehetőséged.

Extra funkció, hogy ha több különböző tartalmú változatot is írsz, akkor a MiniCRM a sikeresebbet automatikusan kiválasztja, így jobban tudsz tervezni a jövőben. Például érdemes a leveleket eltérő tárggyal kiküldeni egy kisebb csoportnak, ahol pedig több a reakció, a későbbiekben azt továbbítani mindenkinek.

Fontos, hogy részletes statisztikákat is találsz a programban, amelyből pedig a jövőre nézve szűrhetsz le tippeket, akár ügyfélkezelési, akár marketing szempontból. Egyértelműen láthatod, hogy mely feliratkozód milyen termékek, tartalmak iránt érdeklődik, így a későbbiekben pedig célzottan keresheted őket a megfelelő termékekkel.

Több platformon is elérhető

A szolgáltatás felhő alapú és egy böngészőből megnyitható, így bárhonnan elérhetővé válik minden kolléga számára. Emellett már mobileszközökre is optimalizált, tehát több platformon is elérhető – minden operációs rendszeren tableten és mobilon is használhatod. Ez nagyon praktikus tud lenni például egy tárgyalás során. Egyből akár az okostelefonon is csekkolhatod az adott ügyfél adatait és a konkrét értékesítési folyamatot. Mindig képben leszel és semmilyen információ nem veszik el, ha következetesen és megbízhatóan vezeti mindenki a cégben.

Szinkronizálhatod a Google eszközeivel

A MiniCRM a Google rendszereivel is kompatibilis: közvetlen a Gmailből elérheted a rendszert, és minden email alján láthatod az ügyfél adatlapját. Az emaileket könnyedén átküldheted a MiniCRM-be: 1 kattintással már archiválhatod a fontos üzeneteket. A Google Naptárral és a Google Táblázatokkal is könnyen szinkronizálható a rendszer, így a többi feladatoddal és megbeszéléseddel együtt láthatod az ügyfelekkel kapcsolatos teendőket is. A Táblázatok automatikusan szinkronizálja a MiniCRM adatait, ezért mindig a legfrissebbeket láthatod a dokumentumaidban.

Egyszerű számlakezelés

Eszméletlen praktikus funkciója a rendszernek a számlázási lehetőség, amely egy jól átlátható felületen szerkeszthető és nyomon követhető. Korábbi ajánlatok alapján a MiniCRM-ben gyorsan kiállíthatsz számlákat, de persze újakat is készíthetsz. Automatikus fizetési emlékeztetőket állíthatsz be az ügyfeleid számára: akár emailben, de sms-ben is küldheted nekik az üzeneteket.

A MiniCRM lehet a megoldás a problémáidra: letisztult és átlátható felületek, minden ügyféladatot, teendőt együttesen nézhetsz meg – legyen szó már teljesített vagy még előtted álló feladatról -, szinkronizálhatod a Google eszközeivel, így ha a Gmail és a Drive lehetőségeit bőszen használtad korábban, akkor egyszerűen átviheted az adatokat. A kkv-k számára a CRM rendszerek igen kedvezőek, nagy segítséget nyújtanak az ügyfélkezelésben: így a magyar alternatíva, a MiniCRM egy kézenfekvő opció. Tehát kinek ne lenne szüksége rá?

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Átlag értékelés 4 / 5. Összes értékelés: 2

Legyél te az első, aki értékeli a cikket!

Termékajánló

  • MiniCRM: most megtaláltad a tökéletes CRM rendszert!
    MiniCRM
    A MiniCRM online értékesítés- és marketing-rendszerrel valamennyi ügyfelének adatait egy helyen kezelheti, és biztosíthatja az ügyfélszolgálati funkciókat, valamint a számlázást is.
    Megnézem

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Termékajánló

    • MiniCRM: most megtaláltad a tökéletes CRM rendszert!
      MiniCRM
      A MiniCRM online értékesítés- és marketing-rendszerrel valamennyi ügyfelének adatait egy helyen kezelheti, és biztosíthatja az ügyfélszolgálati funkciókat, valamint a számlázást is.
      Megnézem

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.